.kau yang buat aku curang.

Posted by azack On Saturday, August 7, 2010 0 orang turut merapu

title macam kontroversi je..ahaha~~tapi memang aku da curang..

aku da beli kamera baru..yay!!memang rabak terus poket bila da beli kamera ini..tapi aku tidak sama sekali akan menyesal..aku beli kamera nikon s4000..walaupun s4000..tapi harganya takdela semahal itu..ia cuma sekadar nama sahaja..

kamera ini sangatla best..12mp..skrin besar..nak setting gambar pun best..touch skrin lagi..sebab tula poket aku juga rabak kerananya..puas hati sangat-sangat..sangat-sangat..SANGAT-SANGAT..(saje ulang banyak kali sebab nak tunjuk betapa aku sangat puas hati..)ok..malas nak cerita banyak..letak gambar je baru korang pun akan percaya..

kenapa aku beli warna pink??aku tak nak pink sebenarnya..aku mahu hitam..tapi tak de..yang ada pink dengan silver je..silver tu lagi buruk..sebab tu aku ambil pink..
sehari lepas beli terus guna pergi picnic kat gunung pulai..ini sedikit hasil yang didapati dari kamera ini..



tapi apa kena mengena entri ini dengan title??ok2..memang aku curang pun..aku sebenarnya nak beli sony cybershot w330..tapi aku telah curang..nak buat macam mana..aku tanya kedai semua tak jual sony punya kamera..jadi terpaksala aku beli yang ini..maaf sony..bukan jodoh kita nampaknya untuk bersama..aku juga sedih kerana terpaksa meninggalkan dirimu..tidak ku sangka dia mampu menggugat kesetiaan ku padamu..ohoho~~ok..stop the jiwang..

maaf..dapat upload satu je gambar..laptop da penat..ok..picnic punya entri akan menyusul nanti..maaf..

thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon