.kau tipu.

Posted by azack On Monday, August 9, 2010 0 orang turut merapu

ok..satu lagi tajuk kontroversi..ahaha~~sebenarnya tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang dah takde lagi..

petang tadi akhirnya buat pertama kali selepas sebulan aku tinggal dekat k9 gim sebelah bilik aku dibuka..kami pun semangatla ni nak masuk ke gim..nak tengok juga ada barang mahal apa dalam tu yang buat gim tu selalu tutup..kami pun dengan excited yang terlebih masuk gim..

jeng..jeng..jeng..

laaa...takde pun barang mahal..cuma ada 2 alat joging tu..2 biji bola..2 alat angkat badan sendiri..3 tali skipping..n beberapa dambel..ces!!ingat apala yang menarik sangat sampai kena tutup je selalu..

walaupun barang cuma beberapa je tapi hati masing-masing sangat berkobar-kobar nak exercise..ok..lupa nak mention..dalam tu juga ada satu alat penimbang..masing-masing pun naikla atas timbang nak tengok berat sendiri..konon-konon nak tengokla kot lepas exercise berat pun makin berkurang..aku pun excited jugala nak naik atas alat timbang tu..

n the result.............

50kg!!!!oh mak aih..aku salah dengar ke apa..bibie cakap 50kg..aku?!50kg?!WTH!!!!apasal berat sangat badan aku ni??penimbang ni tipu aku ke apa?!aku masih tak percaya..aku pun turun n naik balik timbang tu..tapi result masih sama..OMG!!apa yang dah aku makan??apasal naik berganda-ganda berat aku ni??last time aku timbang dalam 45kg je..5kg berat badan aku naik..serius..aku macam nak kasi pecah je kat penimbang tipu yang tak bersalah tu..

ni kalau hencik ajib tahu ni mahu dia gelak guling-guling sebab aku dah makin gemuk..huhuhuhuhu~~~~aku da gemuk!

aku sangat berharap berat aku akan turun balik bulan puasa ni..jadi kepada rakan-rakan terdekat sila halang aku dari makan banyak..ahaha~~(padahal aku baru je tadi bantai nasi goreng sepinggan..)sila sokong aku ye rakan-rakan

thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon