.takde motif.

Posted by azack On Wednesday, August 25, 2010 0 orang turut merapu

aku memang tak benci kau perempuan. tapi tiap kali terdengar nama kau n tertengok muka kau kepala aku dok pusing-pusing. tak henti-henti ingat cerita kita dulu. sakit. memang sakit. kau tahu ke? aku tahu kita sama-sama salah. tapi aku tak boleh terima. aku tak suka nak carut dekat orang. melainkan kalau aku terlampau marah. tapi. patut ke aku carut dekat kau?

aku memang tak benci kau perempuan. tapi hati aku ni tak mampu nak flush semua cerita kita tu. cerita tu masih dekat situ lagi. degil. walau disental dengan clorox. sakit. memang sakit. kau tahu ke? sampai sekarang aku masih tertanya-tanya. masih ingat tak lagi kau cerita kita tu? marah lagi ke kau lepas terjadinya cerita tu? kalau kau tanya aku. pasti jawapan aku YA!

aku memang tak benci kau perempuan. sebab aku masih sayangkan kau. kau tahu ke aku sayangkan kau? aku tahu kau tak tahu. aku pun tahu kau tak sayangkan aku macam kau sayangkan perempuan-perempuan lain. kau tak perlu sayangkan aku perempuan. sebab kau hanya tambah kotoran degil dalam hati aku n aku tak mampu nak beli clorox banyak-banyak. harap faham..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
DAMN!! i hate this feeling!


thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon