.emo lagi.

Posted by azack On Monday, August 30, 2010 0 orang turut merapu

awak.. susahnya saya nak mesra dengan awak macam dulu. kenapa eh? kadang-kadang saya cemburu tengok kemesraan awak dengan perempuan lain. tak macam dengan saya. bila saya tengok awak dengan mereka tu hati saya macam kelapa yang kena sagat. hancur. bederai. berdarah. seperti boleh diperah macam santan.

awak.. tahu tak betapa hati saya juga menjerit-jerit ingin bemesra seperti itu. ingin dijaga seperti itu. ingin dirisau seperti itu. ingin ditunggu seperti itu. sehingga jeritan saya pun mampu memecahkan hati saya sendiri. lalu saya tampalkan selotape. biar ia bersambung balik. tapi awak tak pernah mendengar. awak tak pernah tahu. sampai bila saya nak tampal selotape dekat hati sendiri supaya awak tahu yang saya juga punya hati.

awak.. mungkin sebab kita pernah terpisah dulu. kemesraan kita pun makin pudar. perhatian awak juga makin pudar terhadap saya. saya cuba perbaiki. tapi. sekali lagi saya kena tampal selotape dekat hati sendiri. saya cuma boleh menumpang kemesraan awak dengan mereka bukan membetulkan. susah ke awak nak layan saya macam awak layan perempuan-perempuan itu? siapa saya di mata awak?

awak.. semakin banyak hari yang saya lalui semakin banyak selotape yang saya kena beli. semakin banyak juga santan hati saya boleh dibuat kari. saya seperti ingin lari dari awak dan mereka. saya semakin lemah. saya takut satu hari nanti saya tersungkur kesakitan. tapi mana harus saya lari? mana harus saya rawat hati saya yang bertampal-tampal ni? mana lagi harus saya tumpang kemesraan? mana lagi harus saya cari perhatian? bila kehadiran saya di mana pun hanyala umpama seekor semut yang dispray dengan ridsect.

oh awak.. mengertila. hati ini semakin sakit.


thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon