anak kau nanti kena panggil aku aunty az eh?

Posted by azack On Tuesday, December 28, 2010 1 orang turut merapu

pergi rumah tiny tadi buat aku terfikir-fikir. terfikir pasal nama rock aku ni. az. ayah tiny nak sebut az tu sampai tersalah-salah jadi kojack. aku ingat nama kucing dia ke kojack tu. sekali tunjuk kat aku. ahaha~ kesian orang-orang tua nak sebut nama aku. nak panggil tiqa da ramai sangat tiqa lain. terpaksala.

lepas balik tadi aku masih terfikir-fikir. nanti dah tua pun kena panggil az ke? anak aj kena panggil aku aunty az ke sebab nama aku sama dengan nama mak dia? lepas tu aku kena ajar anak aku panggil aunty aj ke biar tak confuse? lepas tu macam mana dengan uteen, kano, zack? pun kena panggil macam tu ke? aku ni  pun suka fikir yang entah apa-apa entah. suka sesakkan kepala otak dengan benda yang tak penting. haih! tapi tula. aku tetap terfikir. bila da jadi nenek nanti pun cucu aj kena panggil aku nek az ke? rock gila nama untuk orang yang umur 70++. ahaha~
malam ni nak tidur pun aku mesti terfikir. lepas tu ketawa sorang-sorang. bengong! ahaha~ (^_^)


thanks for reading!!

1 orang turut merapu:

aKu.Bukan.kaMu said...

maafkan ayah saya yg tersalah menyebut nama kamu~~

Post a Comment

bagi respon