.macam betul je.

Posted by azack On Tuesday, December 7, 2010 2 orang turut merapu

"have you ever denied your feelings for someone because your fear of rejection was too hard to handle?"

*5 tahun 5 bulan

dah lama habis novel ni aku baca. time aku masih rajin nak baca novel. sekarang da tak minat da. penat. baca komik je aku rajin sekarang. lagipun aku minat hlovate je. novelis lain kurangla. klise. huhu. bila adik aku yang baca novel tu sekarang baru aku perasan ayat dekat atas tu. macam kena dekat batang hidung sendiri je. ahaha~ dulu aku tak dalam situasi ni. so tak ambik peduli sangatla. sekarang tak tahula. macam betul je.

kenapa ye rejection tu menyakitkan? kenapa rejection tu jugak susah nak handle? ada tak rejection yang melegakan? huhu.


thanks for reading!!

2 orang turut merapu:

Miss Yop.. said...

sbb kiter mengharap dpt benda yg plg berharga dlm idup kiter...
tue yg takot rejection tue...
xpe azack...ak pnh rasa pe yg ko rasa tue....hehe

azack said...

huhu..
x blh ke dpt je pe yg kte hrp tu?
x nk rse mcm nila..
skit..

Post a Comment

bagi respon