.cik semangat tolongla datang balik.

Posted by azack On Monday, November 29, 2010 0 orang turut merapu

semangat aku makin hari makin hilang. huh. mana dia merantau pun tak tahula. ni semua sebab exam yang lambat sangat nila. orang lain semua da pakat-pakat balik da. ada yang da habis exam hari ni. semalam. hari tu. kelmarin. haish. aku je. aku je yang tak habis-habis lagi. masih mengadap nota-nota dan buku. oh. sungguh tak adil utm. asyik fakulti aku je yang habis exam lambat. benci! semangat aku pun merajuk tengok orang lain da mengemas. beli tiket balik. simpan barang dalam stor. kenapala utm sangat kejam dengan aku? kalau dia letak exam hari ni kan aku da boleh berbahagia. ketawa riang suka hati sebab exam dah habis. dah boleh balik and makan sedap-sedap + free dekat rumah. dah boleh kenakan si fifi yang masih belum habis exam stpm dia. tension begini. haih. semangat tolongla datang balik. i really need you. sampai hari rabu je cik semangat. lapas tu kalau nak merantau pergi jepun pun aku tak kisah.


thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon