permulaan 2011

Posted by azack On Saturday, January 1, 2011 4 orang turut merapu

kepada semua. aku nak ucap selamat tahun baru 2011. hope this year will bring more happiness to all. semoga segala yang dihajati akan tercapai. and the most important thing hope this year will be better than last year. sebab kalau tahun lepas lebih baik dari tahun ni tu celaka. huhu.

sempena tahun baru ni orang lain pun sibuk-sibuk buat azam baru. nak kurusla. nak putihla. nak kahwinla. nak itu ini. aku? aku takdela kot. tak pernah ada azam yang betul-betul. azam poyo tahun lepas pun tak tercapai. sebab result yang hampeh tu. hehe. tapi ada satu yang aku nak ubah tahun ni. kalau boleh tak nak da pakai tudung straight lagi pergi kelas. tak faham?

terglamour pulak atiqah najlaa. huhu

macam nila aku pakai tudung pergi kelas. straight je ke bawah. ok je aku rasa. tapi kawan aku cakap macam makcik-makcik. huhu. sedih je. tahun ni berazam nak ubah. biar macam atiqah najlaa tu.(^_^)


thanks for reading!!

4 orang turut merapu:

Miss Yop.. said...

be ur self la az kalau ko xselesa dgn gaya tudung ko yg baru nanti...kalau ak...ak tgok mood..lau nk melawa aku lilit2 la tudung ak tue..hehe

~anchor~ said...

az,salu duluu duluuuuuuuuu ko slempang je kn? eh jap, slendang menarik tertarik yang kte kua g makan dulu maner??? ahax!

azack said...

cik kina: da smpi seru aku nak mlawala ni.nk lilt2 gak mcm kau.huhu

cik azza: za.jgnla ckp kuat2 aku pkai slndg.kntoila.aish

nizzys said...

...az..pakai rrr selindang lilit3....sem baru gaye baru...hoho

Post a Comment

bagi respon