betul tapi rare

Posted by azack On Friday, November 11, 2011 5 orang turut merapu

balik kerja hari tu mak aku bawak balik tapai pulut. dia cakap cikgu dari terengganu bawak balik. korang pernah tengok tapai? mestila pernah kan? dia balut dengan daun pisang kan? tapai yang aku nak cerita ni bukan yang macam biasa tu. eh tapi aku tak tahula kalau ada orang lain yang pernah tengok tapai macam ni. tapi bagi aku ni first time. nak cerita jugak.

tapai 3 serangkai
ha. korang pernah tengok tapai macam ni? tapai yang dibalut dengan daun getah. aku first time tengok ni. rasa dia takla sedap pun. rasa macam kelat-kelat daun getah tu melekat dekat tapai tu. so aku pun terfikir apa specialnya balut dengan daun getah tu? korang rasa apa specialnya daun getah tu?


thanks for reading!!

*nota kaki rapu-tapai ni lagi comel dari awak EN.TAPAI. huhuhu.

5 orang turut merapu:

Zara Ninomiya said...

aku rase yg specialnye satu tangkai tu ada byk tapai..so skli ambik dpt byk..heheheh

~anchor~ said...

slama ni dnlod ng daun pisang eh???
aku rasa mcm lain je daunnye...
cgu dri tganu tu amk kt pokok tapai...

~anchor~ said...

ak bengong.. dnlod=balut... =.=

azack said...

zara: btol gak tu. jmat..huhu

za: mne de pkok tapai..cait kau ni..hahaha

Zara Ninomiya said...

ntah azza..aku rse ko kene tipu hidup2 ngn cikgu tu..
(ko tgh dnlod pe la tu,sampai bleh silap tulis..hahahah)

Post a Comment

bagi respon