pehal minggu kritikal ni pindah randah pulak??

Posted by azack On Friday, March 25, 2011 1 orang turut merapu

ok. aku tengah bengang ni. pehal semua test minggu ni nak cancel. lepas tu ganti minggu depan. kalau semua test ganti minggu depan maksudnya lagi satu minggu kritikal aku kena jumpa. haih! tensionla camni. tak bagi chance aku nak tarik nafas lama-lama. dala ada satu hari 2 test selang beberapa jam je. memang macam bestla kan. lecturer sangat baik hati sebab bagi 2 test sekali gus. baik kan? haih!

jadual test minggu depan:
28/3 PROCESS CONTROL (saje huruf besar. nak exaggrate)
31/3 project management
31/3 engineering economy

jawab project management free satu engineering economy. best!

tapi untuk minggu ni aku da lega. psm sudah siap! yeay! haha. tinggal nak hantar je. jangan kena reject sudah. penat tu buat. sampai gaduh-gaduh dengan group pc aku sebab tak nak buat discussion nak siapkan psm. ngeh3. finally siap jugak. legaaaaaaa.......

sebab psm aku da siap aku nak pergi poya-poya. pedulikla test yang melambak minggu depan tu. aku nak jugak pergi poya-poya. eh jap. poya-poya ke foya-foya ek? haha. ah janji korang faham. so. jom merong~ siapa nak join angkat tangan macam saya ni. ngeh3.


thanks for reading!!


*nota kaki rapu-2/4. nak pergi rafting tak ek? tolong fikirkan untuk aku.

1 orang turut merapu:

~anchor~ said...

sabor macik! smoga ko bjaya jawab test dgn mudah... g laaa rafting! mst best.

Post a Comment

bagi respon