.merapu.

Posted by azack On Thursday, October 14, 2010 0 orang turut merapu

kalau gua zombi
gua nak makan otak lecturer gua
sebab gua tak nak dia fikir soalan yang susah-susah untuk students dia

kalau gua boleh buat pembedahan otak
gua nak tukar otak dengan siti nur azah classmate gua
sebab dia terlampau kreatif nak selesaikan problem yang susah-susah

kalau boleh gua cuci otak gua
gua cuci dengan air zamzam
sebab nak bagi dia suci dan bersih biar ilmu pun senang masuk

kalau otak gua boleh baca masa depan
gua nak jadi si bijak pandai yang wujudkan semua soalan yang susah-susah
sebab gua akan sediakan soalan yang senang je lepas gua ramal students tak boleh jawab soalan susah

tapi
gua tahu
semua mustahil
semustahil situasi gua sekarang
nak jawab soalan separation
tapi dalam kelas tak faham apa
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
damn!!


thanks for reading!!

**nota kaki-entri kasar sesuai dengan mood yang tak berapa licin

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon