.aku yang rugi.

Posted by azack On Tuesday, September 7, 2010 0 orang turut merapu

aku rasa malam tu memang malam itu. malam yang lebih baik dari seribu bulan tu. aku pun rasa memang DIA yang lambatkan benda tu keluar. biar aku sempat buat sesuatu bila malam tu datang. aku pun seakan yakin malam tu adalah malam tu.

tapi...malam tu. aku tidur tak nak bangun. buat-buat tak sedar. dalam hati harap malam tu bukan malam tu. bodohnya aku. padahal DIA da bagi peluang dekat aku. jadi aku masih manusia yang rugi dan celaka. yang tahunnya lebih buruk dari tahun lepas.

rugi. menyesal. bodoh. pendek akal. rasa berdosa. tahun depan belum tentu dapat jumpa ramadhan lagi. tapi ramadhan ni da disia-siakan. tak cukup amalan nak tampal yang lubang-lubang dekat bulan lain. sedih. menyesal. rugi. sungguh!


aku yang rugi.


thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon