entri pertama 2013

Posted by azack On Tuesday, January 1, 2013 0 orang turut merapu

da masuk tahun 2013 da. pejam celik pejam balik then celik balik da sampai pun tahun baru lagi. umur pun da makin meningkat. rasa macam baru semalam je masuk sekolah tadika. hahaha. over sangat.

apa-apa pun aku nak ucap selamat tahun baru dekat semua yang membaca entri ini. semoga 2013 ini menjanjikan yang terbaik buat anda semua dan aku jugak.

2012 pergi dengan 1000 cerita suka dan duka. half of me hope that 2012 will never end. but the other half of me hope 2012 had never come. walau macam mana aku harap pun 2012 da pun berlalu. semua pahit manis yang berlaku sepanjang 2012 takkan aku lupa. dia bagi aku macam-macam pengalaman yang aku tak pernah bayang pun akan dapat. pengalaman yang mungkin akan lebih mematangkan aku yang sememangnya tak berapa matang ni. kui3.

so bila masuk tahun baru kan mesti orang akan cerita pasal azam baru. aku macam tahun-tahun lepas jugakla. mana pernah nak pasang azam sangat. azam bodoh-bodoh je selalu aku buat. memang hampeh sangatla aku ni. entah macam manala nak jadi matang. kui3. tapi apa-apa pun aku tetap mengharap yang terbaik dari ALLAH untuk 2013 ni. semua orang pun mesti harap macam tu kan. so aku harap ALLAH akan berikan yang terbaik untuk kita semua.

happy 2013 to all. yang ada azam tu jangan lupa tunaikan. jangan nak ngelat-ngelat je. (^_^)


thanks for reading!!

0 orang turut merapu:

Post a Comment

bagi respon