yang aku tahu menangis saje..

Posted by azack On Thursday, June 14, 2012 1 orang turut merapu

da lama gila aku tak merapu dekat sini.. da tebal berapa inci entah habuk yang da melekat.. takpe.. hari ni aku kasi bersih semua habuk sebab nak merapu skit-sikit dekat sini..


sekarang ni tengah minggu exam.. aku baru lepas satu paper.. orang lain ramai yang da habis.. untunglaa kan (ada bau-bau cemburu di situ).. esok aku ada satu paper.. tapi sempat lagi kan nak merapu dekat sini.. esok confirm aku merapu jugak dekat kertas jawapan.. ngeh3..


dalam minggu exam ni banyak betul dugaan.. hari ni je aku sangat-sangat terduga sebab pagi tadi kena cirit-birit (ok.. selekah sangat).. hahaha.. tapi nak cerita jugak.. lebih kurang 4 5 kali jugak aku ulang alik ke tandas.. luckily aku takde exam ari ni.. kalau ada tak tahula macam mana aku nak tahan.. huhu..


then maghrib tadi aku menangis.. aku tak tahula aku menangis sebab apa.. mungkin terasa hati sangat dengan seseorang.. aku memang kuat menangis.. memang nature aku kot dari kecik.. terasa sikit je menangis.. untuk air mata maghrib tadi aku tak tahu aku yang patut terasa hati or seseorang tu.. seriously aku da penat sangat nak fikir pasal orang..


kan bagus kalau boleh shut downkan sistem perasaan untuk beberapa jam.. takdela kita sibuk nak fikir pasal orang je.. takde rasa nak marah ke sedih ke kecewa ke.. kan bagus.. im too tired thinking about this whole thing.. it never come to the end.. it had been 4 years but the situation is almost the same.. semakin kita kenal orang semakin banyak undefined feeling yang datang..


eh.. aku ni kalau dekat sini mesti nak merapu pasal feeling.. bencik ah.. hahaha.. dala.. want to continue my study sebab tak nak merapu dekat kertas jawapan esok..




thanks for reading!!

1 orang turut merapu:

~anchor~ said...

taim mgrb2 feeling dy mmg len skit, nak2 duk kt hostel.....
sabar la azack....
feeling is a raincheck that you're still human.
kang bertukar jadi jembalang payah pulok... ^_^

ALL THE BEST IN YOUR EXAMINATIONS AND THE FUTURE.
MAY ALLAH BLESS

Post a Comment

bagi respon