melaka bandaraya bersejarah

Posted by azack On Tuesday, June 28, 2011 3 orang turut merapu

jom jalan-jalan dekat melaka!


kami kembar tak seiras!
driver peacela jugak!
kami dekat melaka sentral. tunggu orang johor.
"alala tomeinya" kata azah. kata aku "sila abaikan jerawat aku!"
aina terselindung lagi.
dekat dalam istana.
sama tak dengan yang belakang tu?
gadis melayu 2011.
kami bukan budak darjah 1 ok.
abaikan kaki yang terangkat tu. sungguh aku tak like gambar ni!
pakcik! mana gambar mata aku?!
masing-masing da feeling nak kahwin.
dekat taman larangan istana. memang terlarang!
meriam tu tuju dekat amir 'azizan! pasal diala aku tak boleh ambik gambar depan bangunan tu.
tak tahu apa yang diorang tengok.
like sangat!
panas pun posing beb!
jack sparrow!
skandal kapal!
kaki da penat and sakit.
beratur nak naik river cruise.
while river cruising.
jeles sama ari pasal dia ada 2 orang bodyguard.
abaikan senyuman aku!
seladang tu anu kaki dia bila aku datang dekat. memang tak tipu seladang tertarik dengan warna merah.
posing budak darjah 3.
nyaris kena patuk dengan burung unta.
self timer time!
dia bijak ok!
ular albino.
geli tengok telur dengan kepala anak ular tu.
fokus dekat mata dia. ada macam mata aku bila pakai lens tak? haha!


ok. gambar dah habis. huhu. kitorang jalan 2 hari berturut-turut. dari pagi sampai malam. memang tak ingat duniala. terbengkalai semua kerja yang kena siapkan. tapi puas hatila. korang pun kena jalan dekat melaka ni. especially atiqah najlaa. huhu.




thanks for reading!!

3 orang turut merapu:

iela_fadila alias said...

wah3..sakan jalan.. :P

wawan said...

MANA GAMBAR JUNIOR KO YG BAIK HATI NI ? HAHA

atiqah said...

jom ila kite g melakau.hahaha

Post a Comment

bagi respon